16.3.13

Felix the DIY Fox


  

Hallo! Mijn naam is Felix de Vos. Ik ben een kleine vos, die in een grote stad woont.
Hoewel ik de stad heel leuk vind, hou ik van het bos. Ik hou heel erg veel van klimmen, wat je misschien niet meteen zal verwachten van een vos, maar wij zijn de beste bomenklimmers die er zijn! Ik ben dol op avontuur en reizen, het liefst ga ik van stad naar stad en van bos naar bos. Ik ben dol op nieuwe plekken ontdekken, en daar kun jij me mee helpen! Neem je me mee op avontuur? 

Hi, my name is Felix the Fox! I am a small fox, living in a big city. Although I really like the city, I love the woods. I like to climb trees, which you may not expect of a fox, but we are the best tree climbers!  I love adventure and traveling. I go from city to city and from forest to forest. I love discovering new places, and you can help me with that! Will you take me on an adventure?

Om te beginnen print je deze pdf uit op iets steviger papier (160 gram of dikker)
First step is to print this pdf on thick paper (160 grams or more)


Het enige wat je nodig hebt zijn splitpennen en een schaar!
All you need are some split pins and a scissor!


Knip langs de lijnen en druk de splitpennen door de plekken die zijn aangegeven met witte rondjes. Als je heel dik papier hebt en je moeite hebt met de splitpennen erdoorheen krijgen, kun je eerst een gaatje prikken met een dikkere naald. Daarna kun je de splitpennen er veel makkelijker doorheen krijgen!  Op de 2e pdf kun je zien welke onderdelen waar moeten.

Cut along the lines and push the split pins trough the places marked with white circles. If you have really thick paper and you’re having trouble pushin the pins trough, you can use a larger needle to make a small hole first so it’ll make it easier to push the split pins trough! On the second pdf you can see which parts belong were, just to be sure.


Zit alles op zijn plek? Dan ben je klaar om Felix tot leven te laten komen! Ga samen op avontuur!
Is everything in place? Then it’s time for Felix to come alive! Go on an adventure together!



+ + + + + + + + +

DIY by Anouck Plume (also on Instagram, and on Facebook, and - yay! - on Etsy)
Part of our Dashing DIY-team, more about them and our Tutorials here



8 opmerkingen:

  1. Supervos! En wat klimt ie goed.

    Zelf "pik" ik soms de vossenhandschoenen van mijn dochter:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2013/03/sneeuw-en-de-werelddimensie-verandert.html

    Zijn ze niet beeldig?

    Geïnteresseerd in een giveaway? Neem dan een kijkje bij
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, krijg zin om het ook te doen maar heb geen splitpennen in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely lovely ! We're definitely assembling Mr.Fox this week-end !
    Thank you !
    ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. genial sorprendente felix sera un sorro sorprendente

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is adorable! Will have to assemble Felix in the next couple of days.

    BeantwoordenVerwijderen